ressamanne_ sare55 yapar kuzum ben normal hamile değilken hasta olunca bile tansiyonum düşüp gözlerim kararınca kalbimde hızlanırdı bayılcak gibi olurdum
ressamanne_ Zhrnc yani şöyle tansiyonun düşük olması kötü değil ben hep düşük taşıyorum ama birsz daha düşse o kötü hissettiriyor işte
Perimasali89 Zhrnc ben gittim canım kadın Doğum doktorum çarpıntı normal demişti ama ben kafama taktım kontrol ettirmek istedim