26 yasındayın hiç tansiyon problemim olmamıştı dün tansiyonun düşük dedi doktorum. Verdiğim tepki '' ee yani ne anlama geliyor bu " oldu. O kadar alakam yoktu 🙂 neden olduğunu bilmiyorum ne yapmam gerektiğini bilmiyorum sormayı unuttum kısacası. Ama iki gündür çok fazla çarpıntım var sol göğüs kısmımda ağrı oluyor 🙁