isyo detaylıda nasıl sorun oluyor ki ? Anlayamadım. Normal doğum yapamazsın şeklindemi bir sorun oluyor ? Benimde baştan beri 2 hafta önde hatta bir ara 3 hafta öndeydi , şimdi gene 2 hafta önde ama hiç bir dr sorun olarak görmedi tam tersine cok güzel kilosu , harika felan dendi . Başıda tabiki vücutla uyumlu olması için doğal onunda 2 hafta önde olması.