birtutammutluluk gozdeak klozetin kapağı dostum oldu 🤣 çok kapandım klozetin ayaklarına, serildim resmen 😁6-12 haftalar arası sndsk
gozdeak birtutammutluluk benim biraz daha uzun sürdü 😂 çok şükür 30. Haftamdayım şimdi istediğimi yiyorum
cennet22 gozdeak ahaha aynı bnm esim vallaa 😂oda surekli bnu soluyodu 😂😂😅 sukur o gunleride atlattık bee.
gozdeak cennet22 valla çok şükür canım ya 😂 badem fındık ceviz alıyorduk sen badem yeme diyordu bana 😂 ne günlerdi ya
Zade sndsk Bulantıların anca oluşur canım çok daha başındasın gebeliğin :) ben 8. Haftama kadar hamile olduğumu bile anlamamıştım nerdeyse ..
ygmrslhgl sndsk şu zaman başlar bu zaman başlar diyenlere kulak asma ben 9. Haftadayım çok şükür hiç yaşamadım herkesin bünyesi farklı
ceycey_1992 sndsk canm benim de 6.hafta basladi sabahları özellikle uykunun en güzel yerinde banyoya buluyorum kendimi surekli bende ağlıyorum ama her insanın farklı oluyo canm
_vesileaksoy sndsk bende bikac gun oncesine kadar senin gibiydim iki gundur ölüyorum mide bulantisindan sadece su icebiliyorum çok açim ama bulantidan yiyemiyorum
duygusm sndsk Ben de tam böyle ne güzel bulantım yok derken bir anda bulantı vurmuştu 😄 ve hala devam ediyor, azalmasını umuyorum - ki bulantı olmadan da sağlıklı bir gebelik olabilir.
yigitmom_ sndsk 29+0'm oglumu bekliyorum 7 ay boyunca sadece 2 kere kustum hamilelikle ilgili tek belirtim göğüs ağrısı ve halsizligim oldu suana kadar cok normal seninki de canim
Eceveannesi sndsk daha çok erken benim iki gebeligimdede 10 haftada basladi. Hem bulantin olsunmu istiosan cnm çok zor gercekden bulantı kusma..