Cgdmbln 2li test %100 kesin sonuç vermese de bebeğinde down sendromu varmi? Zeka ve gelişim genetik anomalilik varmı diye önlem amaçlı yapılar bir test mecburi değil anca k böyle bir risk grubunda isen bebegine göre hayatini sekillendirebilirsin diyor doktorlar illa bebeğin down sendromu yüksek kesinlikle aldirmalisin gibi bir sonuç tabiki yok o tamamen baba ve anne adayının karari. Ben test yaptırdım çok şükür sonuçlarımiz güzel cikti. 3lu tarama testi de yaptırmami söyledi onu da yaptıracağım. Evladım benim herseyiyle göz bebeğim. Ama en azından doğumdan önce varsa bir problem öğrenir ona göre önlem almış oluruz anne ve baba olarak diyoruz eşimle.