Suheyla19A Neseekc normal sonuc icin degeri nedir biliyo musunuz yani 0.7 normal mi kan degeri normal olmasi icin kac olmasi gerek
Neseekc Suheyla19A 3mm den yukarısı dawn sendrumunu teşvik ediyomus galiba 0.7 normal kanı bilmiyorum inanınki ama ense 3 den yukarı olduğu zaman
Ceydannesi Arkadaylar merhaba bende 11+3 üm 4 haftadır asırı bulantım vardı sanırım azalmaya başladı ama yüne de var bide bacaklarım titriyo çarpıntım oluyo bayılacakmış gibi his geliyo sizdede oluyomu tansiyonum biraz düşük ama düşmediği zamanlardada oluyo
Kbrbydkk Bende 13+5 im. Serklaj sonrası biraz baskı hissediyorum hala. Yatıyorum. Bulantı kusmam yok ama hastane sonrasında mide bulantısı ve koku hassasiyeti başladı. Şimdilik iyiyiz. Perşembe günü kontrolü heyecanla bekliyorum cinsiyet öğrenemedim daha🙄
Tanem0105 Sermec Amin inşallah canım benim inşallah randevum da çok güzel geçti ikili testi sordum sen yaptırmak istemiyorsan yapmayalım dedi. ense kalınlığını ve burnunu falan ölçtü gayet iyi olması gereken dedi 🙏🙏🙏
duygusm Suheyla19A 12. haftadayız 😊 biraz belirdi karnım, dışardan pek farkedilecek gibi değil ama... Bulantım devam ediyor, doktorum geçecek diyor, sabırsızlıkla onu bekliyorum 😃
Mebos Suheyla19A bizde dün yaptırdık ikili testimizi ug temize burun kemiği yerinde ense kalınlığı 1.4mm haftasına göre normal dedi bugünde kan verdik haftaya çıkıcak sonuç bakalım inş temiz çıkar göbeğimi hafif belirdi kilolu bir gebeyim ama belli oluyor bel ağrımız var sedecs çok şükür
Cicegiburnundamom Suheyla19A 13 haftalığim göğüs çevrem isiliklenmeye ve hafif kahve leke olmaya başladı
Suheyla19A Cicegiburnundamom benimde gogsum buyudu normalde 75 80 takarken dar geldigi icin 85 aldik normal mi yaa birden boyle olmasi