Kismetmira Deletedmom00170 kızımın adı mira ❤ bu sefer erkek olursa ali mirza 💙kız olursa da bu sefer bn koyacam çok kararsizim ☺☺☺
Edaa3595 ulkukrts yad etmek anmak anlamında canım ama ben eşimle ismimin harflerinden bulmuştum bu ismi 😊
Sccr37 Hayathayeller bende kızım olsaydı asel lina koymak istiyordum 😅 nasibimde erkek varmış cihangir koyucam artık 🤲🏻💕