Hayathayeller Deletedmom00170 ikili testte erkeğe benziyor denildi erkek olursa Ayaz Eğer değişir kız olursa da Asel Lena koyacağız 😍
Sccr37 Hayathayeller bende kızım olsaydı asel lina koymak istiyordum 😅 nasibimde erkek varmış cihangir koyucam artık 🤲🏻💕
anapanda12 Kız olsaydı Hazal Asel veya Büşra isimlerinden birini koyacaktık ama erkek olunca kararsızlıktan doğuma 3 gün kala anca kesinleştirdik Ahmet Selim koyduk. Kızda isim kolay ama erkekte zor sanki
Caglaak Deletedmom00170 kızım olsa isimlerinden biri Vahide olacaktı oğlum olacak adı da Hızır Ali 🤗🤗🤗 eşimle eski isimleri daha çok seviyoruz daha anlamlı buluyoruz
ulkukrts Oğlumun ismi Beşir ❤️( Hz.Peygamberimizin sıfatlarından biri müjdeleyici ve güler yüzlü demek)
Edaa3595 ulkukrts yad etmek anmak anlamında canım ama ben eşimle ismimin harflerinden bulmuştum bu ismi 😊