Nazliii35 canm bence pişman olma ne güzel bişey cıkmamış benimde 15 dk sürdü cok sükür bişeyi yok ben bişeyi olmayanların kısa sürdüğüne inanıyorum mesela arkadaşn bebeğinde kalp kapakcıklarını görememiş cıkarmış gez gel demiş 1 saat falan sürmüş ben iyi düşünmek istiyorum kısa sürdü diye takılmamak gerektiğini düşünüyorm