Eceveannesi sakın atlamayın. Gebeliğin belki en önemli aşamasıdır detaylı ultrason. Bütün organlarına her şeyine bakıyorlar. Allah korusun şimdi kaçacağınız 450₺ ileride daha büyük sorunlara yol açabilir. Bebekte bir sorun çıkarsa o doktor da giriyor sizin doğumunuza bunu belirtiyorsunuz. Böylece erken müdahale şansını arttırıyorsunuz. Sakın atlamayın. Ayrıca devletlerde de perinatologlar var. Bir araştırın derim ben. Benim de aynı hastanede birine yönlendirmişti doktorum. Bir sorun olursa perinatologa yönlendiririz dedi. Ben ona mı güveneceğim ya bakar da görmezse diye perinatolog araştırdım. İstanbul’da Cerrahpaşa’da var Allahtan. Üsküdar’dan oraya gittim ben diğer bulduğum perinatologun muayenesi 500₺ idi 3 ay önce. Cerrahpaşa olmasaydı oraya gidecektim mecbur. Sakın atlamayın çok önemli.