Sabia Emel1234 evet bende varımm 🙏🏻Ben atilla beyde doğum yaptım memnun kaldım çok şükür çabuk toparlandım sezeyan oldu dikişlerimde hiç bi sorun yaşamadım🙏🏻
Emel1234 Sabia sanki hep sezeryan yapıyor normal doğumu desteklemiyor mu kime sorsam sezeryan oldum diyor
Sabia Emel1234 normal doğumu destekliyor ama benim çatı darlığım vardı bu sebepten oldum ama İnan içim hiç rahat deil bazen diyorum başka bir doktora gidip muayene olsaydım diye