Emel1234 Ben orada Mete beye gıttım gecenlerde cok memnun kaldım sanırım onunla devam edıcem bu surecte. Ilgılı bılgılı guler yuzlu bı adam. Atılla bey ıcın de guzel yorumlar okumustum ama muayane olmadgm ıcın net bsey dıyemıcem . Sağlıkla gelsın bebişlerimiz 🙏🏻