Merveyavuzktm Post açılırken admin onayı mı alınsa acaba ? Çok gereksiz post var gerçekten. Bazılarını okuyup öyle etkileniyorum ki anlatamam... Yararlı pozitif bi uygulama hiç edilmeye çalışıyor gibi... Ruhani olaylardan bahsedilir oldu okur okumaz içim çekiliyor. Hamileyiz etkilenen bi tek ben olamam sanıyorum?
Cansinsen_ Merveyavuzktm ya hiç sorma biri post açmış bilmem ne diye inanki ürktüm dua okuyorum şuan insanlarımız ne kadar saçmalıyor artık
Busimss Merveyavuzktm ben dediğiniz postu görmedim ama dediklerinizde haklısınız. Hamilelik dışında her bilgiye sahip olduk bazı anne adaylarının sayesinde.
Kelebegimmm Şimdi gördüm o postı isminden dolayı açmadım.evde yalnızım birde🤦🏻♀️Çoğu hamile ve evde yalnız kalmak mecburiyyetinde olan kadınlar var bu formda.azcık düşünmek yeter.sabahlar çuvalamı girdi illede gece açılıyor bu postlar.bu kadar insanın hakkına giriliyor
Cansinsen_ Kelebegimmm ya vallahi kocam yanımda uzanıyoruz şimdi sırtımı dönemiyorum bide tek olsam komşuya koşardım normalde bende okumam böyle bişey yazıcağımı bilmiyodum ödüm koptu yaa
Ekimmeselesi O kadar haklısın ki hamileyiz zaten gece uykularımız doğru düzgün yok zaten sürekli wc gidiyoruz.. bu platform Doğum hikayeleri - gebelik-anne ve bebekler ile ilgili bir yer saçma sapan postlar çok fazla hele açıklamaya geçenlerde biri kaynanam ile kavga gibi birşey yazmıştı Altınada kızlar kusura bakmayın kimse cevap vermiyor diye böyle yazdım demişti.
Ekimmeselesi Şimdi baktım biri de aldatılıyorum yazmış şaka gibi keşke anne olabilmek için akıl ve fikir zorunlu bir şart olsaydı diyorum.. burası gebelik Doğum anne bebek ile alakalı kimse dert ablası değil ki....!
Bgz_123 Cansinsen_ canım şükretki eşin yanında ben ve benm gibi tek olan biçok kişi vardr eminimki 2.5 yaşında kızım var ona sarıldım pndan cesaret alıyrm resmn Allahtanki kuzıcıgum var yoksa bnde komşuda alırdım solugu heralde
Crescent96 Forum kuralları gereği rahatsız edici içerik paylaşmak yasak olduğu için bahsettiğiniz konu kaldırılmıştır. O tarz paylaşımları işaretlediğiniz zaman hemen müdahale edebiliyoruz. İyi forumlar🌸
LittleAnne Psikolojim bozuldu şuan😕 konuyu anlatmak istemiyorum ama böle bir şey olabilir mi ya tövbe estağfurullah gece gece 🥺 Allahım sen koru bizi şu insanlara da akıl fikir ver 🤲🏻 Burda anlatarak nasıl bi çare bulabilir ki densizlik resmen.
Cansinsen_ Bgz_123 allah yardım etsin canım yalnızlığın nasıl olduğunu bilirim bende senin gibi kızımla çoook böyle gece geçirdim inanki kızına sarıl dua oku hiç bişey olmaz işte ben böyle şeyler duyunca çok korkuyorum benimde başıma gelirmi diye ne yapim
Suna_Aysal Kelebegimmm olagan üstü seyler heralde aman anlatmayin suan evde yalnizim 😀 suan bile ürktüm
Rapunzel2019 Çok bi açıklama yapmamıştı aslında ama düşünmesi bile korkunç. Boşverin. @Kelebegimmm ben yapmam açıklama :) Yapsam direk yapardım 😅