Ecemsbaby benimkinin çözümü yok canım doktor azizliğine uğradım hormon testinde çıkmış enfeksiyon ama benim doktorum görmemiş ben 26. Haftada öğrendim enfeksiyonu yüksek ateşle eşim hastaneye gitmiştim o sebeple öğrendik.
Aminosentez önerdiler yaptırmadim düşük riski var diye.
Şuan enfeksiyonun ne zaman bulaştığı bilinmediği için riskli gruptayim yani oğlum engelli doğabilir ☹️