Bsye16 aynen bende de öyle 14+3üm kasığımın sağında bazen solunda bazen göbeğimin altında yumru şeklinde çok sert dışardan bile çok net belli olur. eşim çocuklarım bile anlıyor (uzanırken) kızım karnımın o resmini bile çok çekmiştir. ben hissetmiyorum diyenlere hayret ise ediyorum