Aysn__ 1 buçuk haftadır hissediyorum sanki içimde su dalgası var gibi bazen pıt pıt atıyor özellikle yorulup yatınca .Forumlarda okudum herkes o haftalarda imkansız saçmalık falan yazmış ama bu kişiden kişiye değişen bişeymiş oysa.Doktoruma sordum 3 gün önce hocam hissediyorum ama herkes çok erken olduğunu söylüyor dedim yooo hissedebilirsin çok normal bu haftalarda hissetmen dedi.Sadece kişinin kilosuna bağlı geç hissetme oluyormuş hafif kilolu hamile kalan bayanlarda hissetmek 20.haftalardan sonra oluyormuş☺️