Kvkasyam ya sorma 38+3 ultrasona göre 40+5 doktor bu hafta gelir dedi bir unut her lavobaya gittiğimde nişan falan var mı diye bakıyorum 😂 evde herkes bebeği bekliyor. Bel ağrım var, çatı ağrım var, aşağı indi göbeğim iyice bakalım ne zaman gelecek oğluşum