Kvkasyam Evet bir hareketlilik var mi 🎉 dogum tarihleri alindi mi 🎊 Doguran 🙆 Dogurmayan🙅 Doguracagini zanneden🙇 Ben her gun heh tamam bugun doguruyorum diyenlerdenim 17 eylul dogum tarihimiz 😍
FSCMK Kvkasyam 37+1 haftalığız idrarımı yaparken sanki karnım patlayacakmış gibi oluyor doğuracam diye korkuyorum 😂Salı günü kontrol var doktorumuz 37 haftada gelin dedi artık ne zaman doğarsa ama içime 39 da doğacakmış gibi geliyor
Esmaaaaaaa Ben de 15 eylül tahmini verilen tarih ama ara ara kısa süreli gelen sancıdan başka bişey yok sizlerde nasıl ?
Kvkasyam Esmaaaaaaa bende de yok rahatim sadece sabahlari belim agriyor. Arada regl sancisi gibi bir sanci o kadar.
Birkucukumut Kızlar banada doktorum catı muayenesını fılan yapmadı tahmını 13 ekım dedı cunku 40haftayı doldurmus oluyorum ve bu ara sancılarım cogaldı suan 35+5olucam gece ama öylekı sancım cok oluyor asagı tarafta kramp tarzı sancı gıbı agrı oluyor haftaya cumaya konturolum var gecen hafta gıttıgımızde hersey yolunda acılman yok demıstı (o kasılmaları acaba acılma kasılmasımı dıye dusunmuyır degılım) ama erken mı daha bilemedım dedıgım gıbı catıya fılan bakmadı
irem01 son 12 gün. normal doğumu bekliyoruz yani hanımefendi ne zaman gelmek isterse 😂 erken doğum riski vardı biraz daha dur diyordum şimdi de gelmek bilmiyor. ara ara adet sancısı gibi oluyor hafiften. bel ağrısı oluyor kanala inmeye başlamış. her sancı da tamam doğuyor galiba diye hevesi etmekten yoruldum 😂😂🤭 bakalım ne zaman olacak
Yessimy Uygulamaya göre doğumuma tam 10 gün var. Dün çatı muayenesi oldum ve normal doğum olacak bir aksilik olmazsa yürüyüş ve squat yapıyorum hurma yiyorum ama hiç doğuracak gibi değilim 😒
Melikebolat Kvkasyam 39+0 artik bunalima girdim iyice agrilarim sizilarim sisliklerim bi an once dogsun istiyorum🤷♀️ dun kontrolde kanala girmemis demisti doktorum
bireylulmeselesi Ben de evi temizlemiştim ama yine battı her yer her yerde. Nasıl temizleyeceğim diye kara kara düşünüyorum 😁 14 günüm kaldı