Lionking Kmrn Nifty yaptirdiniz diye anladim ben yaptirdiniz mi? Yoksa direk amniyosentez mi? Bir problem yok degil mi?
Kmrn Lionking canım ben amniyosentez de yaptırdım nifty de şansa bırakmadım yani tek testle kalmak istemedim doğrusu. İkisininde sonucu trizomi 21 geldi. Nifty testinin ayrıntılı sonucunu bilmiyorum beni aradılar sonuç trizomi 21 felan diyince benim çarpıntım başladı telefonu eşim aldı konuştu mecburen. 6 aylıkken kalbinin durduğunu öğrendim yaklaşık 15 gün önce
Lionking Kmrn Simdi mesajlara baktim Kusura bakmayin 😔 basiniz saolsun Rabbim bir daha yasatmasin.. Benim ense kalinligi usg normal Beta hcg 142 Yas riski 1/244 T21 1/266 Papp-a 1.45 Insallah kotu bisey cikmaz Allah korktugumuza ugratmasin insallah😔🙏
Kmrn Lionkingamin inşallah. stres yapma güzel düşün herşey olacağına varıyor ne yapalım elimizde olan şeyler değil ne yazık ki... allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin. Amniyosentez yaptırmayacaksın sanırım?
Cigdem1987 Lionking canim benimde zeynep kamildeki renkli doppler ultrasonda perinatolog biraz risk gordu..Amniosentez yaptirdim zeynep kamilde(ucretsiz) ..sonucu 3hafta gibi uzun surede cikiyor.. Bizim ailede hic oyle bir problem yok ama doktor down riski var deyince yaptirdim yinede.. Cok sukur hersey temiz cikti ve en azindan icim rahat şimdi yoksa bu 9ay bana gecmezdi.. Risk varsa amniosentez yaptirmaktan korkmayin, allah herkese saglikli bebisler nasib etsin 🙏
Full Lionking dusunmemeye calisin baska seylere odaklanin. Benim icin daha buyuk bir stresti cunku hamile kaydini yaptirmaya saglik ocagina gittigimde ordaki hemsire detali bilgi verirken hamilelikle ilgili down sendromundan bahsetti bana ve ailede boyle birinin olup olmadigini sordu benimde oz dayim down sendromlu. Hemsire dediki genetik olabilir atlayabilir birinci derece akrabaniz deyip benim dunyami karartti. Gunlerce agladim. Yasimda fazla oldugu icin iyice bunalima girdim anlayacaginiz. Antalya merkezde yasiyorum. Doktorum ertugrul akdas medstar topcular hastanesinde. icinizi rahat tutun ve lutfen rahat olun. Siz rahat oldukca bebeginizde daha rahat olacak
Lionking Full Allah razi olsun.icime su serptiniz. Kalbim agzimda atiyor gunlerdir. Yasadigim stresi bir ben bir Allah bilir saat gun tikandi gecmiyo. Baska seylere odaklanmaya calisiyorum bende. Biliyorum ertugrul bey i bende ayni hastanede nilsem hanima gidiyorum.
Lionking Cigdem1987 Amin Allah razi olsun. Insallah sag salim kucagimiza aliriz. Rabbim kimseyi evladiyla sinamasin 🙏😔
Edebiyat1989 Lionking sizin riskiniz 1/200 lerde çıkmış benimkisi 1/50 ydi.ona rağmen çok şükür nifty temiz geldi.içinizi ferah tutmaya çalışın çok zor evet biliyorum.bol bol dua edin inanın tek rahatlatan şey o başka türlü zaman geçmiyor
Lionking Edebiyat1989 Hep iyi dusunmeye calisiyorum ama ya degilse ya gercekten sorun varsa diye de icim icimi yiyor. Cok haklisiniz dua cok ferahlatiyor rahatlatiyor. Insallah benimki de temiz cikar Allah korktugumuza ugratmasin hic birimizi🙏😔
Kedili_Anne Arkadaşlar inş hepinizin sonuçları güzel gelir, yavrularınız size bağışlanır. Benim merak ettiğim bu testin belli bir zaman kısıtlaması var mı? Örneğin bebek 21 haftalıksa yapılabilir mi? 18. Haftadan sonra yapılmaz gibi şartları var mı?