Marayy hayır hiç birşey yapmadım doktor HSG (rahim filmi ) çektir dedi tüplerime bakmak için bende kendimi şartlandırdım bu ay gebelik düşünmiycem kafaya takmiycam diye çünkü rahim filminden sonra gebelik şansı artıyormuş. Neyse rahim filmi içinde adetimi bekliyordum gelmek bilmedi çok şükür 😅 evde test yaptım negatifti ama üzülmedim zaten beklemiyordum hsg ye şartlandırdım çünkü kendimi adet olmadım diye sağlık ocağı test yaptı pozitif çıktı rabbim ol derse oluyor. Hsg çektirmediysen çektir biran önce canım allah en kısa zamanda hepimize sağlıklı Bebişler versin çok uzun oldu helal et hakkını :)