Aturkk
insan cidden merak ediyor
anlayabiliyorum
ama şöyle düşünün bundan 30 yıl once kimse doğuma kadar cinsiyet bilmiyordu :)
bi de şu var ki insan cinsiyet ne olursa olsun yavrusunu seviyor. cinsiyet ötesinde sevginize odaklanin
inanın çok iyi anlıyorum ben de meraklı biriyim. direk 13.haftada öğrendim çok şükür. ama o randevuya gidene kadar hep böyle telkin etmeye çalışmıştım kendimi. gittiğimde öğrenemem diye düşünerek hazırlamıştım kendimi