Seyuba Benim henüz zamanım var ama merak ettiğim konulardan biri. Bir anne bu göğüs ucu kreminden memnun olmadığını söylemişti. Kremi yıkamadan bebeği emzirmekten rahatsız olmuş ve yıkamaya çalıştığında da krem mum gibi bir tabaka bırakmış, çıkmamış. Bu biraz kafamı karıştırdı 🤔 kalkan konusunda memnun olan da var olmayan da... henüz bir fikrim oluşmadı.