Nesiii Kızlar 26+2 deyim dünden beri mide ve yemek borusunda aşırı yanma hissi var. Başına gelen ve çözüm yolları bulan varmı?
Beyzanurlina Nesiii bende 26+1 im 2 gundur oluyo ama sagıma yattım zaman cok kötü oluyo soluma yatında fazla etkilemiyo
edak Nesiii sade soda hiç tahmin etmezdim ben de burda görüp denemiştim ama bana çok iyi geliyor, size de gelir belki denemek isterseniz..
Ahmer0412 Nesiii soğuk süt soda ama geçici canım 37. Haftadayım alev alev midem yemek borum gaviskon iyi geliyo bana
Elifyor Bende de sürekli oluyor malesef hiçbir şey geçirmiyor sade soda ve rennie tablet içiyorum geçici olarak rahatlatıyor ama bir süre sonra yine aynı malesef bende etkili bir çözüm bulamadım ☹️
Lacivert Nesiii şu an yaşıyorum dibine kadar önümde soğuk su var yudum yudum içiyorum soğuk süt de iyi geliyor bana