Cerenim insanlar bencil ve acımasız, ilk hamile kaldığım zamanlar öyle saçma yorumlar yapan olmuştuki anlatamam. Hiç aldırış etme, moralini bozan insanlarlada böylesine güzel bir süreçte görüşme bence. İyi bir doktor bul ve ona güven kimseye aldırış etme bence. Hamileliğin her aşaması ayrı güzel. İçinde bir mucize büyüyor ve sen onun her anına şahit oluyorsun bence tadını çıkar çünkü zaman nasıl geçecek anlamayacaksın😊