aylinveysi Ben de ilk kızımda güzelleşmiştim cildim parlamış,rengim açılmıştı.Şuan 27+6 haftalık ikinci kızıma hamileyim ama bunda sivilcelendim,varislerim oluşmaya başladı Ve kendimi kamyon gibi hissediyorum 😅 Her gebelik farklı oluyor Yani kız-eerkek belirtisi değil 🙈