aylinveysi Hep diyorum, iyi özellikler nedense hep erkek bebeğe atfedilmiş 😄 kız annesi çirkinleşir, kız annesinin cildi bozulur, kız annesi bulantı yaşar, kız annesi sinirli olur... İnsanların erkek bebek merakından uydurduğu yanlı inanışlar bence, hiç takılmayın.