Handan0101 fundaguner bende 35+3üm aynı ağrılar bendede var adet sancısının aynısı dün doktora sordum artık normal dedi yalancı şancı onlar dedi ama terleme üşüme olmuyor tabi
fundaguner Handan0101 valla sasirdim kaldim sanirim buyumeye calisiyor kendimi takip edecegim artik bakalim