gizemmm Doktorunuzun yaklaşımı çok iyi. Birkaç arkadaşımdan ve buradaki yorumlardan gördüğüm kadarıyla çatı muayenesi yapıp rahmi uyarıp doğumu öne çekiyor doktorlar 37de doğum normal sayılsa da bebeğin 39-40 kadar annenin karnında kalması daha iyidir. Bebek gelmek isteyeceği vakti kendi seçsin.