[bilinmeyen] asıl mesele bana dış geçirip oğlunu isimden vazgecirememesi diye düşünüyorum zaten iki isimli olucak çocuk bide hasan demeye ne gerek var dimi madem çok seviyordun babani 3 tane oğlu var onlara koysaydi benim ailem de ağzını açıp onu koy bunu koy asla demez babaannesi olarak daha bı çorap almamış nasıl söz sahibi olmaya çalışıyor anlamıyorum