GnAyotbsi canım hayırlı olsun seninde ☺️
Aynı zamanlarda doğuracağız demek 😊 valla ilk başlarda belirti hissetmemek biraz tuhaf geliyordu. Belki seninde zamanla azalalır. 4.aydan itibaren daha iyi hissedildiğini söylüyorlar. Bazen benimde başım ağrıyor ama düşük tansiyonlu biriyim tansiyonum düşüşüne bağlıyorum bende