Prensesgeliyor Her gün döner umudundayım ama artık döneceğini düşünmüyorum 35+6 olduk. Yarın kişosunu öğreneceğim ama 2500 olmuşuzdur diyendüşünüyorum doktorumda 36ya kadar döner demişti zaten 🤷🏻♀️ Keşke dönse inan normal doğumun hiç bişeyinden korkmuyorum. Sezeryandan çok korkuyorum😂