Prensesgeliyor ben kiyafetleri yikadim utuledim yarim yamalak cantayi hazirladim ama kendimi hazirlayamiyorum dune kadar herkes nasil doguruyosa sende catir catir dogurursun diyen ben bi kac gundur gece gunduz dogumu dusunmeden kendimi korkutmadan edemiyorum normalmi bu stresi yasiyomusunuz sizde en son 20 ekim görünüyor dogum ama ya erken olirsa naparm endisesi sardi 😢kendimi rahatlatamiyorum esimdende gerekli ilgiyi alakayi goremedikce (yada o bi erkege gore elinden geleni yapiyo ama ben fazla beklentiliyim bilmiyorum) dogurmadan siyiricam galiba ☹️