Duruveannesii Kızlar ya hergün Doğum hikayelerini okuyorum bende artık yazmak istiyorum kucağıma almak istiyorum hiç aklımdan çıkmıyor bebeğim hep o anı hayal ediyorum yatınca 30 haftalığız ve günler geçmek bilmiyor artık 35 den sonrasına geçmek istiyorum ☺️😌🤷🏻♀️🙆🏻♀️ Varmı benden bir tane daha bence çok vardır 😂
Beklenenan Duruveannesii 36+1den selâmlar 😂 gelmiyolar hemen şimdiden beklemeyin sonra zaman geçmiyor 😁
Duruveannesii sevgitekes hahahaha 😂😂 bende istiyorum artık o 3 hafta bile bayağa büyümüş geldi gözüme 😂
Suhedaa Duruveannesii simdilik normal ama son dakika bisey cikmaz insallah dogum kanalinada girdi bebegim insallah normal olur benim icin 🥰 hayirlisi tabiki
ezehra Duruveannesii merak etme geçecek 😊 hemde hiçbir şey anlamayacaksın bakmışsın ooo çocuk aylık olmuş bile 😊 sağlıkla inşallah alın kucağınıza 🙏🌸
Mr1517 Duruveannesii Herşeyimiz hazır şükürler olsun, bir kendim için hastane çantası kaldı onuda hazırlıcam inşallah 🙏🏻
Duruveannesii Fatmayorul ne kadar güzel çok az kalmış ☺️ İnsan her yaşadığı değişik şeyi belirti sanıp araştırıyor yani ben öyleyim şuan da bile sizi düşünemiyorum
ezehra Duruveannesii insana öyle geliyor sanki hiç doğmayacak gibi 😊 ama şuan yanımda beraber yatıyoruz 😍 biraz sabır bol bol uyu ilerde uykusuz geceler seni bekler 🙆♀️😃
Fatmayorul Duruveannesii aynen öyleyim ne zaman gelecek acaba akşam mı gündüz mü telaşındayım nasıl olacak diye bekleyişlerdeyiz bakalım suanlik hiç bi durum yok şancı falan ☺