kayramom1 Bence ufak ufak başlanabilir. Hani Allah korusun, bir şey olursa üzülürsünüz diyorlar ama olacağı varsa her aşamada olur, iyi düşünmek lazım. Biz ilk öğrendiğimiz zaman gidip ufak tefek bir iki şey alıp mutlu olmuştuk 😊 ben hamileliğin çok ilerlemesini beklemeden alacağım pek çok şeyi.