Slmmrb ama şimdi diyorum iyiki öyle yapmışım çünkü tuvalet harici kalkmam yasak 29 haftaödayım oğlum 26 gibi gelmeye kalktı hastanede yattım 10 gün ve nst de sancım 120 lerdeydi şimdiden her şey nerdeyse hazır tüm odası falan ve diyorum ki iyiki böyle yapmışım kuzum ama gerçekten de 8 haftalıkken de değil😂😂