Tugce1803 Deletedmom00170 @Kelebek7 diyorum cevap vermeyin kasıtlı olarak bebek isteyenler etiketinde paylaşım yapıyor. Göze sokmak için
sevval55 Tugce1803 bir arada her gün beta değerini paylasıyodu sizce iyi mi sizce artısı nasıl diye hatırladınız mı😀
Tugce1803 KIZLAR YANLIŞ ANLAŞILMASIN @Kelebek7 den BAHSEDİYORUM. KASITLI OLARAK KENDİSİ BEBEK İSTEYENLER ETİKETİNDE POST AÇIYOR. BİZ UYARDIK, ADMİNLER UYARDI AMA BANA MISIN DEMİYOR.O YÜZDEN CEVAP VERMEYİN LÜTFEN.
online_mom sevval55 yanı sayfasına baktım hep hamilelık paylasmıs 😂 birde her ay sormus sanırım haftalık aylık muhabbetını 🤦🏻♀️💁🏻♀️
madl41 Esraesrasoner Bu hesap çok saçma geldi🤷♀️ Bu hesaba göre 38 haftalık Doğum yapan biri 8. Ayında Doğum yapmış olur 8. Ayda prematüre bebek demek 🤷♀️😊
Ecemsbaby Kelebek7 5.ayında oluyorsun diye biliyorum günden de hesaplanıyormuş ya tekrar link atayım bakın isterseniz
Ecemsbaby Kelebek7 https://hizliresim.com/NL80JN bunu bir arkadaşımız paylaşmıştı burada 😊 sağolsun kafamdaki soru işaretleri gitti
madl41 Esraesrasoner Evet öyle ama eğer 38 hafta 8 ay yapıyorsa bebek 9. Ayda doğar benim bildiğim 35. Haftadan sonra 9 aylık oluyor 😊
gnctrksv 4e bölerek hesaplarsanız olmaz hamilelik 40 hafta sürüyor o zmn 9ay 10 gün değil 10 aylık olursunuz . 30 gün bir hafta ediyor yani 4+2 de bir ay bitmiş oluyor ona göre hesap etmeniz lazım
Bdjd _kbranr_33 14 haftada 3 ay bitmis oluyo ben gunle hesabliyorum simdi 122 gunluk bende oyle hesabliyorum 4 ay tamam yani🤭
_kbranr_33 Bdjd [url=https://hizliresim.com/7BdQJP][img]https://i.hizliresim.com/7BdQJP.png[/img][/url] bı bayan böyle yazmıştı ona gore hesaplıyorum bende kendımce
Bsranur_tas <a href="https://hizliresim.com/WXaoa4"><img src="https://i.hizliresim.com/WXaoa4.jpg"></a>