Mbmb Bserappp Çalışıyorum ben masa başı isim rapor alsam mı diye bende düşündüm. Doktor bana da dinlen dedi ama çalıştığımı biliyor birşey demedi rapor gibi. Evde olduğum her an ayaklarımı kaldırayım bende madem.. 😔
Bserappp Mbmb çalışırken de ayaklarının altına tabure koyabilirsin aslında çok yorulmadığı sürece sıkıntı olacağını sanmıyorum Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
26mrv Mbmb 25 e kadar bböyle olması normal erken haftalarda olur dedi doktorum eğer düzelmezse ona göre bir yol izleriz dedi 21. Haftamızdada detaylımız var fakültede profösöre aldım randevu inşalllah o gün iyi haberi alırız
Betuel11 Mbmb benimde aşşağıdaydı ama rahim ağzını kapatmıyodu detaylıda çıkmıştı yukarı şuan 36 haftalığım ve normal doğum istiyorum engel de yok neden o kadar ilişkiyi falan yasaklamış ki
Nur0653 Mbmb. 28 .haftaya kadar çıkabiliyor çıkmazsa eğer rahim ağzını kapattığı için normal doğum yapamazsınız
Mbmb Nur0653 Sezeryan da olabilir benim acımdan sorun yok ama hani aşağıda diyince düşük riski yüksek olarak algıladım ben. Bebeğe bir şey olmasın istiyorum sadece