Mbmb benimde aynı durumum doktorum 27 28 haftalara kadar çıkmazsa sezeryan Doğum senin için daha uygun olur dedi çünkü plesentanın aşağıda olması normal Doğumu zorlaştırır ve fazla kanamaya sebep olur dedi şuan 30 ve hala aşağıda fakat bebeğini etkileyecek kötü birşey değil canım sadece normal Doğumu zorlaştırıyor ama son haftalarda yukarı çıkanlar bile oluyor ümidini kaybetme 🙏