BurcuYlmz BirVeraAnnesi35 35.hafta itibariyle her hafta çağırmaya başladı, 37.haftada çatı muayenesi yaptı 😊
BirVeraAnnesi35 BurcuYlmz sağol canm bende gittim dün 4 hafta sonra yani 35 haftalıkken çağırdı benide sonra her hafta dedi ama benm sezeryan olacağı için çatı muayenesi olmayacak sadece onun dışında aynı demekki😊😊
BurcuYlmz Aysmnv35 normal doğum düşünüyorum ben canım. Ama Cem beyi bilmiyorum fakat ben Bülent Beye tavsiye üzerine gittim arkadaşım orada doğum yaptı ve çok güzel bir süreç geçirdi bende hamile kalınca direk ona gittim😊