Ozgakbs bende Bornova’da oturuyorum emniyet personeli zaten eşim bi muayene olmakta fayda var medikal parka gidiyorum Buket hanım vardı orda atasaglıkta yani o medikal e geçti cok memnunum ama hastane cok pahalı 700 tl zam gelmiş Doğuma 5bin olmuş ben daha 16 haftadayım dogurıncaya kadar ne olur acaba muayene ücreti nedir