Ohatice yok bende kanama ya da lekelenme yok sadece ilk öğrendiğimde kanama ile öğrenmiştim 3,5 haftalıkken kanama olmuştu regl sandım hamileymişim meğerse o zaman dan sonra daha hiç gelmedi ama çok sancılarım var büyüdükçe sancılarımda artıyor bebekte bu sancılardan rahatsız oluyor aşağıda biraz hatta 11 bucukken alttan muayne etti dikiş atacaktı rahmime ama gerek kalmadı tam sınırdaymış şuan progestana devam sanırım hamilelik süresince de kullanıcam gibi