Bnyyy merhaba canm asla takma pkoluyum falan filan diye bende de polikistik over kisti vardı evlendiğim ay hamile kaldım düşük oldu.3 ay sonra bidaha hamile kaldım oda düşük oldu.sonra araştırmaya gittik ki kanda pıhtılaşma varmış.neyse sebebini öğrendik iğne vurulmam lazımmış hamileyken.5 yıl olmadı bu defa bana da dediler kilo vermen gerek yok kisini aldırman gerek vs vs.hiç ummadığım anda yine hamile kaldım 5 yıl aradan sonra.ve 85 kiloyla şükür 31. Haftamızdayız.Yani her nasip vaktine esirdir.inanki herşeyin vakti saati var tevekkül ve sabırla bekle.