Babymam kuzum bendim tansiyonum iyi cıkmıstı 10 a 6ydı kılışında 2600geldi bir kaç gün geri görünüyordu haftasına göre çok geri degıldı hareketlerini hissediyormusun bebegının bende hareketlerını hisediyorum ama bakalım ne diyecek cuma gittiğimizde bende bu kadar erken olacagını düşünmediğim için pamuk oldum sanada gençmiş olsun