Merve9090 Merhaba canım .. Bende gebelik olmadığını düşünenlerdenim maalesef .. :/ çünkü süre uzun illa ki testlerden biri pozitif çıkardı .. Eğer gebelik istiyorsanız yumurtlama tarihinizi takip edip ona göre birlikte olmanızı öneririm sonrasında da adet tarihiniz geçtikten bikç gün sonra idrar testi yapın sonuç o zaman daha anlaşılır olur :) İnşallah gönlünüze göre olsun herşey :)