@Zade
Merhaba zade hanim en son iliskim 1 agustosta oldu içe boşalma gibi bir durum yok ve 5 ağustosta adet olmam gerekiyordu olmadim cok stres yaptim 15 inde oldum iki günü yogun surdu sonraları lekenme şeklinde oldu iliskimden 25 gun sonra kanda gebelik testi yaptim ve iliskimden 33 gun sonrada idrar testi yaptim ikiside negatif cikti bu sonuçlara güvenebilir miyim ve 13 eylul yani bu cuma regl olmam gerekiyor dun sabah ise idrarda erken gebelik testi yaptım negatif cikti sizce korkmali miyim geç döllenme denen şey olsaydi eğer şu zamana kadar yaptigim her hangi bir testte belli olur muydu lütfen cevaplarsaniz mutlu olurum 😊