HamiEsmaAydn bende senin gibiyim aürekli zorla ye eyr çalışıyorum hiç istemeyerek şuan 37+1 haftamdayım ve durum aynı ve yemeye zorladığım zaman da çok az yiyorum acaba bebeğim faydalanabiliyormu ki diye düşünüyom az yediğimden dolayı
Bir sıkıntı olurmu ki bu kadar az yememden dolayı 🙇♀️😕🙁