Gmzeeee tam 40 gn once ilk dogumu normal yapip kizimi kucagima aldim coook sukur Rabbim tum bekleyenlere benim gbi dogum nasip eder insaAllah 1 bck satte hic bsey yokken tam aciklik ve dogumhanede 15 dk da dogum yapip ciktim evet 4 dkisim var ama ikinmayi bilmezsen yapamazsan mecbur atilio ve oyle disardan gorundgu kdar basit bsey deil ikinma cnku o an bedenin seni yonlendirio bebek kendi nasil isterse oyle gelio dogumhaneden tekrlkli sndalyeyle ciktm ve dogum yaptgm gun dhil hergun bebegime tek baktm cok sukur oyuzden normal dogmdan korkma evet bian vazgectm sezryana alin beni diosun kiii bnde dedim ama doktorum dnlemedi bni iyiki ole yapms 😂 sdce bebgne odaklan sana gelmek icin yol aştigini dusun bnu yapabilrsen hersy ck kolay ve asla normalden vazgcme