Denizyadaaras evet eve gönderdiler zaten açılma olunca o kadar ağrı oluyormuş herhangi bi baş karın ağrısı olursa hemen gelmemi söylediler protein kaçağımda olmuş zaten çatı muayenesi yapınca kanamamda oldu şuan daha iyiyim kendini kasma biraz ağrın olucak 🙏🏼😞