mavera Merhabaa biz de bugün 6+3 olduk tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım ben 🤲🏼 geçen hafta keseyi gördük yarın da inşallah kalp atışlarını duyucaz dualarınız da beni de unutmayın nolur😔 belirti olarak aşırı uykulu oluyorum arada sancılarım oluyo kasıklarımda. Bide dünden beri çok fazla baş dönmem var baygınlık geçirecek gibi oluyorum dün tansiyonumu ölçtük 8e 4 çıktı tuzlu ayran imdadıma yetişti benim gibi baş dönmeleri olan var mı acaba 🙄