Funda16 genetiği bağlı olduğunu ve pahalı markalar kullananda da kullanmayan da oluşacağı varsa olacağını çok okuduğumdan almadım hiçbirini.. Başlarda hindistan cevizi yağı kullandım akşamları, sonra badem yağı, şimdi de ara sıra kakao yağı sürüyorum. Çok çok da su içtiğimden midir bilmem şimdilik birşey yok çok şükür 🧿 madem olacağı varsa olacak kasmaya gerek yok =)